"O, Ti koji daješ pomoć, pomozi mi"


Dova od koje se začulo zveketanje nebeskih vrata.

Ibn Ebi-d-Dunja u knjizi Primljene dove prenosi od Hasana priču o jednom ashabu ensariji Ebu Mu'allequ radijallahu 'anhu. 

"On je bio poznati trgovac. Trgovao je uz pomoć svog i tudjeg imetka. Bio je pobožan i pošten. Dok je jednom putovao, pred njega izadje razbojnik opasan oružjem i reče mu: 
- Daj mi sve što imaš, a onda ću te ubiti! 
- Šta želiš postići time što ćeš me ubiti? - upita ga on. Uzmi moj imetak i pusti me da idem. 
- Tvoj imetak ću uzeti, ali želim i da te ubijem, reče mu razbojnik.
- Ako već to želiš - reče ovaj pobožnjak, dozvoli mi da klanjam četiri rekata.
- Klanjaj to što želiš, reče mu razbojnik.
Pobožnjak uze abdest i obavi četiri rekata namaza, a na posljednjoj sedždi proučio je dovu: "Dragi Allahu, Vladaru 'Arša Uzvišenog, o, Ti koji radiš ono što želiš, obraćam Ti se radi Tvoje neizmjerne moći, neprikosnovene vlasti i svjetla koje je ispunilo sve kutke Tvoga 'Arša, da me sačuvaš zla ovog razbojnika. O, Ti koji daješ pomoć, pomozi mi"... (tri puta)

U tom trenutku se pojavi konjanik sa ispruženim kopljem. Kada ga ugleda, razbojnik krenu ka njemu, ali ga konjanik probode i usmrti. Zatim dodje do Ebu Mu'alleqa i reče mu: 
'Ustani!' 
- Ko si ti? Allāh ﷻ te je poslao da me spasiš!
- Ja sam melek sa četvrtog neba, kada si učio dovu, začulo se zveketanje nebeskih vrata. Kada si proučio drugu dovu, začulo se hlupanje vrata. Kada si treću dovu proučio, rekoše mi da je (Allahov rob, vjernik) u nevolji. Zamolio sam Allaha da mi dozvoli da ubijem ovog razbojnika".

Hasan zatim reče: "Ko uzme abdest, zatim klanja četiri rekata namaza i prouči ovu dovu, Allāh ﷻ će mu uslišati molbu bio on u nevolji ili ne" . 

-Iz knjige: Bolest i lijek Ibn Kajjim rahimehullah

Obrada : Dava Tim 

0 comments:

Da`va tim

NOVI PAZAR