ODGOVOR : Imam Ahmed u jednom od dva rivajeta smatra da je tad obavezno kupanje. Ovo je izabrao i El-Qadi, Ibn Aqil i skupina hanbelijskih pravnika. To su izabrali korišteći analogiju na ženu koja osjeti da se krv pokrenula sa mjesta iz kojeg izlazi, ona ostavlja post i namaz pa makar krv izašla tek nakon nekog perioda.
Ovo je diskutabilno, jer su ispravni dokazi i razmišljanje suprotni ovome. Imam Ahmed(u drugom rivajetu) i većina učenjaka od pravnika i muhaddisa smatraju da u ovom slučaju kupanje nije obavezno sve dok ne izađe sperma.
Ovo dokazuju hadisom kojeg bilježe Buharija i Muslim od Ummu Seleme da je rekla : "Došla je Ummu Sulejm(žena Ebu Talhe) Poslaniku s.a.w.s. pa je rekla :
"Allahov Poslaniče, Allah se ne stidi istine, da li je ženi obavezno da se okupa ako sanja spolni odnos?" pa je on rekao : "Da, ako vidi spermu."".
Ovaj hadis jasno ukazuje na to da kupanje nije propisano niti je obavezno sa samim pokretanjem sperme, jer Poslanik s.a.w.s. to nije obavezao osim kada se vidi sperma. Također, kada žena osjeti da se krv pokrenula neće ostaviti post, niti namaz sve dok ne izađe krv. I na ovo se analogiraju ostali propisi.
Allah najbolje zna.
PREVOD : SalafiMedia Balkan
OBRADA: DA'VA TIM
0 comments: