ODGOVOR : To nije pohvalno niti je dozvoljeno.To je došlo u hadisu Ibn Abbasa kojeg bilježi Ebu Davud i ocjenjuje ga slabim. Također, to je došlo u hadisu Omer ibn Hattaba kojeg bilježi Tirmizi u svom Džami'u i kaže : "Ovaj hadis je garib tj. slab.".
Razlog toga je što ga bilježi samo Hammad Ibn Isaa el-Džuheni, a on je slab. Ovo je došlo i u drugim hadisima ali ništa od toga nije vjerodostojno.
Neki učenjaci smatraju da nakon dove treba potrati lice rukama. Ovo je prenešeno od Hasana el-Basrija, Ishaka i ovo mišljenje Imama Ahmeda. Od Imama Ahmeda je također preneseno da ovo nije propisano i ovo je ispravno mišljenje, jer nije potvrđen hadis kojim se ovo može dokazati.
Prenosi Imam El Merwezi u Kitabul-Witr od Imama Malika da je on negirao potiranje lica i da je rekao da uopšte nezna za to. I ovo je mišljenje Abdullaha Ibn Mubareka, Bejhekija, Izaa Ibn Abdisellama koji kaže : "Svoje lice rukama ne potire osim džahil". I ovo je izabrao šejhul-islam Ibn Tejmije r.a.
PREVOD : SalafiMedia Balkan
OBRADA : DAVA TIM
Razlog toga je što ga bilježi samo Hammad Ibn Isaa el-Džuheni, a on je slab. Ovo je došlo i u drugim hadisima ali ništa od toga nije vjerodostojno.
Neki učenjaci smatraju da nakon dove treba potrati lice rukama. Ovo je prenešeno od Hasana el-Basrija, Ishaka i ovo mišljenje Imama Ahmeda. Od Imama Ahmeda je također preneseno da ovo nije propisano i ovo je ispravno mišljenje, jer nije potvrđen hadis kojim se ovo može dokazati.
Prenosi Imam El Merwezi u Kitabul-Witr od Imama Malika da je on negirao potiranje lica i da je rekao da uopšte nezna za to. I ovo je mišljenje Abdullaha Ibn Mubareka, Bejhekija, Izaa Ibn Abdisellama koji kaže : "Svoje lice rukama ne potire osim džahil". I ovo je izabrao šejhul-islam Ibn Tejmije r.a.
PREVOD : SalafiMedia Balkan
OBRADA : DAVA TIM
0 comments: