Nakon što smo u zadnje vrijeme dobili brojne kritike i prozivke na naš račun, i optužbe za haridžizam i pretjerivanje u vjeri, većinom od strane onih koji su studirali i zapamtili Allahovu knjigu i nakon što su nam pokazali „prejasne dokaze“ da je ono na čemu su oni - od branjenja vladara koji se pripisuju islamu i pozivanja njima, kao i pozivanja u podršku i postavljanje ljudi koji će da donose zakone mimo Allaha i druge stvari – da je sve to, kako nam tvrde, „Allahov pravi put „odlučili smo:
- Da se kajemo od tekfira vladara koji poništavaju šerijat i propisuju i sude ljudski izmišljenim zakonima SAMO AKO nam još dokažu da su svi ajeti koji govore o kufru i širku takvih derogirani i poništeni od strane Allaha ili su ubačeni u Kur'an od strane haridžija, a da ti ajeti u stvari ne postoje u „pravom Kur'anu“
- Da se kajemo od tekfira onih koji pomažu nevjernike protiv muslimana i koji zajedno sa njima rade na ukidanju šerijata i uspostavljanju svojih zakona SAMO AKO nam dokažete da su ajeti koji govore o kufru takvih derogirani i poništeni, te da je to ono što Allah hoće i sa čime je zadovoljan, jer vi tvrdite da su oni koji to čine mudžahidi, sultani i vladari koji su na Allahovom putu.
- Da se kajemo od tekfira onih koji sebi postavljaju boga u parlamentu da se kune na ljudski izmišljene zakone i da ih propisuje, sudi sa njima i obavezuje druge ljude na njih, SAMO AKO nam dokažete da ne postoji Allahov zakon i da je Allah prepustio ljudima da propisuju i sude kako oni to žele, kao i da ne postoje ajeti koji govore o kufru onih koji to čine.
- Da se kajemo od tekfira onih koji zagovaraju i pozivaju u sekularizam i demokratiju i njihovo uspostavljanje SAMO AKO nam dokažete da su to dva pravca koja nisu širk u Allahovoj knjizi.
- Da se kajemo od tekfira onih koji svjesno i namjerno čine veliki širk i kufr, SAMO AKO nam dokažete da je moguće biti muwehid i mušrik u isto vrijeme.
- Da se kajemo od tekfira onih koji ne klanjaju SAMO AKO nam dokažete da hadisi Poslanika, sallallahu alejhi we sellem, koji govore o tome nisu vjerodostojni ili da imaju neko posebno tumačenje, kao i ako nam dokažete da nije vjerodostojan konsenzus ashaba po pitanju tekfira takvih.
SAMO AKO nam još ovo pojasnite naše pokajanje će biti potpuno i bićemo na istom kao i vi.
Zato i navodimo direktno ove primjere jer će se možda naći neko učeni da nam još pojasni ove stvari i otkloni naše šubhe i neshvatanje ovih pitanja usljed našeg nepoznavanja šerijata.
0 comments: